Sunday, January 16, 2011

The Beginers...



Salam....Hello.....i am the new blogger here...So, as the beginning, i want to introduce a little bit about myself. My real name is Hamizah Binti Abdullah...I am simple person maybe...hahaha....but very fussy sometimes..seorang yang degil gak, cepat marah....cepat sejuk....teruknya...hahaha....tapi mudah tersentuh beb...ramai kata aq sombong, muka berlagak....but I DON'T CARE.....dah bese kena cam 2....owg yg xkenal aq mmg akan kate cam 2....tp...bler dh kenal....laen kut....giler2 ar...bak kate owg, xkenal maka x cinta...huhuhu....so...dont judge a book by its cover k...macam kwn aq ar...Syiraz Binti Idris...dia kate first nmpk aku jew....dia dh kate aku sombong....tp....alhamdulilah....sampai skunk kiteowg still kwn...insyALLAH....Syiraz..sayang ko...sebab ko owg pertama yang berani mengaku yg ko cakp aku sombong...pape pun...thankz...pasal keluarga aku...ok...alhamdulilah....aku sayang sngt family aku....yg penting family sentiasa ada pada saat kite susah dan senang....macam dh bnyk merepek ar plak....huhuhuhu...pape pun aq xkan lupakan tarikh2 yang bersejarah ney dalm hdp aq...4/6, 19/10, 29/3, 20/7, n 26/6....i will never forget that date....urmmm....dah penat merepek....cukup ar ney sebagai permulaan k...daaaaaa....

No comments:

Post a Comment